reklama

Vianočné trhy v Dúbravke

Nezvyknem navštevovať trhy- vo všeobecnosti, no dnes ma to nejako ťahalo pozrieť sa na ne. Hlavným dôvodom bolo vlastne stretnutie s kamarátkou. Nevidela som sa s ňou z rôznych dôvodov už viac ako týždeň. Dokonca si myslím, že to

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

mohlo byť aj dlhšie. Stánky ľudia pomaly rozkladali a ako išiel čas, prichádzalo stále viac ľudí. prešla som sa pomedzi ne aj ja. Môžem skonštatovať, že sa dalo z čoho vyberať. Popri klasike sa tam našlo aj zopár ľudí s výrobkami z dreva- jednalo sa hlavne o postavičky a vianočné motívy. Pohľad na ne bol celkom zaujímavý. Onedlho som sa ale musela vybrať domov, potrebovala som to stihnúť za denného svetla a tým pádom som sa na nich mohla zdržať asi len dobrú hodinu. Našťastie to stačilo. Keď som sa vrátila, ani som nestihla za sebou zavrieť dvere a začula som odtiaľ elánovské pesničky. teda začali jednou, to som ešte netušila, že ich bude viac. Predpokladala som, že sa v repertoári budú striedať skladby od rôznych interpretov. Nebolo tomu tak a Elán pokračoval.Preto som si otvorila balkón dokorán- ako to najviac šlo a počúvala som ho. V tej chvíli mi na chvíľu aj prišlo ľúto, že som tam neostala o niečo dlhšie, mala by som to zbližšia. Musela som sa uspokojiť aj s týmto vzdialenejším odposluchom. Aj tak to malo svoje čaro a som rada, že som dnes aj vďaka tomu zažila peknú tretiu adventnú nedeľu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu