reklama

Martinus

Mám z dneška úžasný zážitok. Mala som objednané knihy v Martinuse, od objednania po prevzatie všetko prebehlo ako má. Ľudia sú tam neskutočne milí a ochotní, vždy vedia poradiť, keď sa neviem narýchlo zorientovať, do ktorej časti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

sa mám vybrať, do ktorej uličky nahliadnuť. Dokonca mi ukázali minule aj regál. No a dnes sa situácia opakovala, len s tým rozdielom, že jednu z kníh som nemala objednanú, lebo som sa na internetovej stránke dozvedela, že majú 5 kníh na sklade. Spoliehala som sa na svoj piaty zmysel, ktorý mi nahováral, že by ma tam mohla počkať. A tak hneď, keď mi v skorých doobedňajších hodinách prišla očakávaná SMS, hneď som sa vybrala do mesta a knihu som si išla vyzdnihnúť. ešte pred jej prevzatím som sa predavača pre istotu opýtala, ako to vyzerá s tou ďalšou, druhou knihou. Mal som ju síce vo wishliate, ale predsa. Slušnosť káže. Mali a hneď mi ju aj priniesol. Tak som si- už pokojná- zaplatila túto a s pokojným svedomí som sa vybrala ďalej v mojom dnešnom pláne. Tento som si spravila ešte včera večer a do bodky mi vyšiel. Ešte sa v meste aj slnko ukázalo- napriek decembru ešte trochu aj hrialo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po návrate som si prezrela moje doterajšie objednávky, už sa ich za dva roky nazbieralo . 

Za prístup ľudí som vďačná a budem sa tam vracať vždy, keď sa mi zažiada nejakej knihy. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu