reklama

Rozdiel vo váhe aktoviek

Včera a dnes. Aj taký by to mohlo mať podtitulok. Keď som chodila do školy ja, mala som síce tiež pomerne plnú aktovku, no dnešné deti- to je extrém. Nemám poňatia, čo v nich nosia, resp., aj mám. Nerozumiem, prečo musia nosiť tak

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

veľa vecí. okrem toho si ich dávajú do zakladačov, tie majú samé vlastnú váhu. Potom sa môžeme len čudovať, prečo chodia zhrbené a unavené. Veď pod tou váhou by to prehlo aj dospelého človeka. Kľudne by som nechala učebnice, ktoré nebudú nasledujúci deń potrebovať v škole. Aj tak si na hodine robia poznámky, tak by sa to mohlo takto vyriešiť. Lebo deti vyrastú , budú mať zničenú chrbticu, tým pádom zdravie. Ako z nich má vyrásť plnohodnotný človek, keď budú mať čo robiť s vlastným zdravím ? To je hádam prednejšie. Aspoň by malo byť. O ťažkých zakladačoch ani nehovorím. V aktovke to síce vyzerá úhladnejšie, je v nej vďaka nim poriadok, ale ... . Súhlasím, na nejaké odbornejšie predmety je nutné doniesť si aj učebnice ale napríklad na takú občiansku náuku alebo hudobnú výchovu by mohla bez problémov stačiť jedna do každej lavice. Čo je na tom, že by sa o ňu delili ? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu