reklama

Nikdy som nepila lepší čaj

K objednávke som mala pribalený aj čaj-Strawbery and kiwi. Nepovedala by som ani f. O čo viac som sa prekvapila, keď som tam mala vložený súťažný kód, ktorým sa môžem zapojiť do hry o zájazd do Nórska po stopách Jo Nesba. Dostala

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

som to všetko v pekne pripravenom balíčku, bola som až prekvapená ako to tam bolo úhľadne naukladané. Taký dobrý pocit sa vo mne uhostil. Pri knihách sa to aj patrí, akosi k nim takýto prístup treba. Dávajú nám, čitateľom, veľa. Okruhov je taktiež dosť, každý si nájde tú pre neho vhodnú tému. Keď sa potom do knihy zahĺbime, niekedy nastane situácia, že sa od nej nedokážeme odtrhnúť. nech sa deje, čo sa deje. zašijeme sa niekde v kúte a čítame a čítame. Nech má tá-ktorá kniha hocikoľko strán, čítam ju bez pauzy. Posledná, ktorú som len nedávno dočítala, mala vyše 400 a neprekážalo mi prečítať ju za 4 dni. Netvrdím, že som sa po inej stránke nejako pretrhla ale obsahovo ma tak zaujala, že dodnes neĺutujem. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po príchode do kníhkupectva ma hneď zaregistrovali a keď som uvidela ako je nádherne, s precíznosťou zabalená, neudržala som sa a musela som to vysloviť nahlas. Som rada, že aj počasie mi dnes prialo, nemusela som sa zaoberať myšlienkami, kam stúpim alebo či nezmoknem.

Idem si k nej navariť vyššie spomenutý- mnou doposiaľ nepoznaný čaj. uvidím, lepšie povedané, ucítim jeho chuť a podľa toho sa rozhodnem, či si nezačnem tento čaj kupovať aj bežne. Ako napríklad Ranný, resp. Pickwick.

No a teraz sa už môžem ísť s kľudným svedomím začítať.Teším sa na ňu. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu