reklama

Svetlá zhasli na môj pohyb ruky

Išla som s kamarátkou na nákup, bolo mi treba ešte niečo dokúpiť. Rozhodli sme sa ísť do nemenovaného nákupného centra. Zaparkovali sme v podzemnej garáži a ako tak odchádzame od auta, napadlo mi, že niečo vyskúšam. Urobila som ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

rukou pohyb smerom dolu- presne ako pri kúzlach- a zrazu sa svetlá na vedľa stojacom aute vypli. Pred malou chvíľou som to okomentovala, že šofér sa poteší, keď si po auto príde. Chcela som mu teda pomôcť a predísť neželanému. Nemohlo mi ani napadnúť, že sa mi to podarí. Veď to by bolo niečo medzi nebom a Zemou. No ale aké bolo moje aj kamarátkine prekvapenie, keď naraz svetlá naozaj zhasli. Od tohto momentu som si znova začala o sebe v duchu nahovárať, čo síce asi nie je pravdou, ale : tie svetlá naozaj zhasli, čiže to až taká náhoda byť nemohla. jedine, žeby hej. Muselo by to byť v pomere 1: 1 000 000 000 000. Prinajmenšom. Doteraz mi to nedá spávať a vŕta mi to v hlave.Zamyslela som sa nad touto situáciou a povedala som si, že by som možno mohla týmto smerom aj niečo podniknúť. Zatiaľ síce presne neviem, o čo sa bude jednať, niečo ale, dúfam, časom vymyslím. Lebo tento dar by som nemala len tak zahadzovať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V ten deń sa mi udiala ešte jedna podobná pozoruhodná vec, o tej sa už ale rozpisovať nebudem, to by bolo zase na niekoľko riadkov a celkom by zanikol význam vyššie uvedeného. 

Aj z tohto dôvodu by som dnešný príspevok ukončila slovami: " Snáď sa mi nezačnú zjavovať ešte a duchovia."

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu