reklama

"Obrazec " vytvorený zo sócu

Nemám na to logické vysvetlenie, rada študujem okrem iných vecí aj spodok šálky po káve. Robím to tak už dlhé roky a stále ma na tom niečo fascinuje. Zakaždým tam vidím niečo iné, čo je ale asi logické, veď každá káva je zalievaná

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

iným spôsobom, aj keď sa to nám tak nemusí javiť. A preto tie rozličné obrazce. Niekedy sú tam ale také čmáraniny, že v nich ani sama nevyznám a nedokážem ich jasne prečítať. Vtedy si zoberiem na pomoc knihy, ktoré takéto záhady popisujú. Veru, že som sa z nich dozvedela všeličo, aj to, čo som nechcela nikdy vedieť. Ale aj v káve môže byť pravda. Rozmýšľala som aj nad zmenou značky, prípadne druhu, nič z toho mi ale neprichádza dostatočne originálne, iba ak by sa tie vzory konečne začali nejako odlišovať a ak by som sa mýlila. Dá sa z nej vyčítať dosť veľa. Pre niekoho je to v podstate dôležitá vec, inému to môže byť tak akurát jedno. Ako čo a ako komu. To už záleží na nás a na našom uhle pohľadu. Nechám sa prekvapiť, čo z nej vyčítam zajtra, možno mi prezradí zaujímavú skutočnosť, o ktorej som doteraz mohla len tajne snívať. Veď aj tak bude zajtra ráno Supermesiac, ktorý ma spať určite nenechá, čiže to uvidím už o 8 hodín- plus mínus. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu