reklama

Dúbravské hody

Tento víkend sa konajú hody v Dúbravke. Vždy je okolo toho veľa rečí, netvrdím, že starostí nie. Len tento rok im- nám- akosi nepraje počasie. Na celý víkend hlásia premenlivo s dažďom. Ale ako sa zdá. hoduchtivých to neodradí ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hudba, pokiaľ sa to hudbou dá nazvať, je počuť až 600 m odtiaľ. Niet sa čo čudovať, keďže sa ozvena nesie prázdnym priestranstvom- cez lúku. No čo, tak zase raz skoro po roku nebudem počas týchto dní dobre spať. Keď som dnes išla okolo, ako som mala možnosť vidieť a len tak by-očko narýchlo spočítať ľudí, je ich tam taká dobrá stovka. S pribúdajúcim časom ich bude stále viac. Veď sú tam aj rôzne stánky. Tak bude záujem aj o ne. Osobne som tam nebola, celkom mi stačilo ísť okolo . Dokonca aj vôňa pečienky sa nesie až k nám. Čiže som o nič neprišla. Nechápem ako sa môžu deti voziť na jednom druhu kolotočov, je to akoby raketa, pri ktorej pohybe sú pomerne dlhý čas spustené aj dole hlavou. Výskajú pri tom, kričia, ale ísť tam idú. Tak teraz neviem, či od radosti alebo od strachu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už len čakám, kedy sa ozve Helena Vondráčková a budem aj ja spokojná. Budem si môcť povedať, že aj tento rok mysleli aj na mňa. :-D Snáď ju budem čo chvíľa počuť, som už dosť nervózna. Taká Helenina Dlouhá noc by mala atmosféru len zvýrazniť. 

Zdá sa, že sa jej nedočkám. Ale práve som sa pristihla ako si spievam : A Ty mi vravíš, veď ja Ťa mám tak rada... .

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu