Reklamy, reklamy a zasa len reklamy

Autor: Helena Michlíková | 21.9.2015 o 20:49 | (upravené 21.9.2015 o 20:56) Karma článku: 6,57 | Prečítané:  164x

Už si ani nemôžem v kľude vychutnať film. Po každých pár minútach ho totiž prerušia reklamy a nemôžem mať z neho zážitok aký by som si predstavovala. Veď nech ich dajú pred začiatkom a potom trebárs aj na konci, len tie strihy ma 

vôbec nebavia, nie sú prínosom, navyše sú nekonečné, až do takej miery, že si nepozornejší divák nemusí po 20 minútach spomenúť, o čo sa jedná. Nehovoriac o tom, že sú aj nudné. Nestačí, že na nás vykukujú spoza každého rohu, musia byť ešte aj tu. Viem, ony najviac zarábajú, ale je veľa relácií, programov, kde sa vyslovene nehodia. Pristihla som sa, že keď sa už istá reklama opakovala počas jedného filmu x-týkrát, nech už bol sebalepší, nezvládla som to a jednoducho som vypla televízor. Radšej si ten film pozriem z archívu. Bude to síce s oneskorením, ale bude to stáť za to. A práve aj z tohto dôvodu som si dnes vôbec ani nezapla TV. Už len predstava, že sa na mňa bude každú chvíľu valiť nejaká "novinka", mi navodila nepríjemný pocit. Toto naozaj nepotrebujem. Namiesto toho môžem tento čas využiť celkom ináč, v pohode, ničím nerušená, bez zbytočných nervov. Tak to mi naozaj za to nestojí. 

Helena Michlíková

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Kto zneužije urgentný príjem zaplatí desať eur, navrhuje Drucker

Viac ako 70 percent výjazdov záchraniek k pacientom, ktorých dovezú na nemocničnú pohotovosť, je podľa analytika zbytočných.

KOMENTÁRE

Plátanie dier v zdravotníctve

Rizikom sú príhody s fatálnym následkom, ktoré imidž dobrej reformy neurobia.

ŠPORT

Asociácia dala lyžiarkam ultimátum, výsledok je neistý

Znepriatelené strany sa nevedia zhodnúť.


Už ste čítali?