reklama

Pomalšie tempo sa niekedy vyplatí

Nie som zástancom neskorých príchodov, sama nerada meškám. Ako sa asi musí cítiť dotyčný, ktorý nás čaká ? A my nikde - ani v dohľadne. Nechcela by som. No ale niekedy to inak nejde, z nejakých dôvodov sa nedá. Keď sa ale má stať,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

čo sa, samozrejme, stane, za daných okolností je lepšie, ak tú minútku-dve meškáme. Môžeme si zachrániť život. Ani dnes som nemala v pláne písať na takúto tému, lenže pri sledovaní života mi ani iná téma neprichádza na myseľ. Netreba sa ponáhľať za každú cenu. Nebudem uvádzať príklady,tých by bolo neúrekom,dostala by som sa do začarovaného kruhu. Na to čas ani priestor nemám. preto by som len chcela poprosiť o spomalenie tempa. Nasadenie predsa nemusí byť na 120%, výjmuc nemocnice. No a už som aj tam. Čiže to skrátim. Ak by existovala iná možnosť, ak by sme mali iný variant, skúsme sa ho držať a neriskovať za každých okolností. Pri pomalšej, tzv. prechádzkovej chôdzi, máme možnosť si aj viac všímať okolie, ľudí a nie sa len bezhlavo stále kamsi náhliť. Určite to nestojí za to. A ke´dže nechcem vyznieť ako mravokárca, už len dodám, že : Skoro všetko má svoje riešenie. Trochu som si to heslo prispôsobila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu