reklama

Ten zvláštny zvuk pri dopade kľúčov

Vybrala som si dnes svoj šťastný deň.Skoro všetko mi padá z rúk. Keď mi pred malou chvíľou vypadli ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ešte aj kľúče, začala som sa nad sebou zamýšľať. Či už ale náhodou nie je aj neskoro . Zrejme to bude aj prudkou zmenou počasia. Dúfam, že za tým bude len toto. No a pri tej príležitosti som sa aj viac vhĺbila do zvuku ich dopadu na zem. Samozrejme, že je rozdielny podľa ich množstva . Začalo ma to fascinovať a tak som si postupne hádzala rôzne počty a počúvala som ich zvuk. Natoľko ma to pohltilo, že som celú 3/4 hodinu ani nič iné nerobila. Mohla som tento čas stráviť oveľa užitočnejšie, napr. pri knihe, lenže som sa nechala uniesť. Aspoň som sa odventilovala. Celkom neškodný spôsob. Navyše, ich zvuk je rozdielny vzhľadom k výške z akej Vám spadnú, z akej ich hodíte. Už ich ale radšej hádzať nebudem, veď si poničím podlahu. Ale je to zaujímavý zvuk. Žiaden iný sa im nevyrovná- je neporovnateľný. Jedným slovom jedinečný. Možno ma oslovil práve z tohto dôvodu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu