reklama

Perzeidy

Na noc z dneška na zajtra predpovedali zreteľné Perzeidy... Akosi im ale obloha nepraje . Zatiaľ som nepostrehla ani jedinú.Čo už, asi treba ešte nejaký čas počkať. Veď uvidím, či sa s pribúdajúcou tmou ukážu alebo nie. Tak veľmi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

by som ich chcela vidieť. Veď také divadlo sa nevidí len tak a ani často. Je to teda celkom jedinečná príležitosť pre ich sledovanie. Ten, kto sa o ne ešte aj o niečo viac zaujíma, bude mať doslova zážitok . O možnosti nafotenia ani nehovorím. Tak len dúfam, že sa ukážu, chystám sa ich pozorovať odkedy som túto informáciu zachytila v médiách. Bolo by to od nich voči mne neférové. Toľko sa načakám a ony sa budú ukrývať ako keby museli. Okrem toho, že oblohou ako takou a aj rôznymi útvarmi na nej sledujem už dlhší čas, myslím si, že som ich ešte nemala tú česť vidieť. Dobrou známkou je, že práve začali vydávať svoje zvuky cvrčky, láme sa teda definitívne deň na noc. Už by to malo začať. Fotoaparát mám nachystaný na môj tohtoročný prvý nebeský záber. Asi sa už pôjdem pozrieť na lodgiu, mám pocit, že sa to blíži. Dúfam, že ma môj pocit nesklame. Veľakrát mi to s ním vyšlo, tak nevidím dôvod, prečo by teraz nemalo. V podstate je počuť už len dopravu, cvrčky a sem tam nejaké auto na ulici- prípadne aj z hlavnej električky. Držte mi palce, Ak budem mať šťastie, odfotím ich a zavesím ich sem. Tak nič, nie sú viditeľné, Nevadí, Tak si ich aspoň predstavme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu