reklama

Návrat do budúcnosti ...

Neviem prečo mi práve táto téma dnes napadla. Zrejme to ale bude mať súvis s vývojom v našej krajine. Samozrejme, že to nemyslím doslova, isté, bližšie nekonkretizované slovo, by som v nadpise pozmenila. No realita je už raz taká.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... a ja s tým nič nenarobím ani keby som sa mala rozkrájať. Veď si len zoberme taký 89´ . Vyšli sme do ulíc- s nádejou v lepšiu budúcnosť a nakoniec sa z tzv. Nežnej revolúcie vykľuje vopred zrežírovaný prevrat. Dá sa v takom prípade ešte niekomu veriť ? Oklamali nás vtedy, kde máme istotu, že sa to nezopakuje ? Aj keď je na čele iná garnitúra. Pri sledovaní vyššie spomenutého filmu- napriek faktu, že som bola vtedy malá, ma niečo oslovilo. Dnes mi to začína do seba zapadať.. Bol to na vtedajšiu dobu veľkolepý film. Aspoň čo sa vzhľadom k môjmu veku a vtedajšej doby týka. Sedela som na lavici ako prikovaná, takmer som sa nepohla a môj pohľad bol upretý len a len na plátno. Dojem bol o to silnejší, že ho premietali v letnom kine- čiže pod holým nebom. Myslím si, že by nebolo na škodu veci, keby ho zaradili znovu do programu.. Isto by sa našlo početné publikum. Prepožičiam si slogan istej spoločnosti. : "Študuj vedu a techniku- budúcnosť sa Ti poďakuje. Teraz mi napadla ešte jedna hláška : " ET volať domov. " 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu