reklama

OMĎácka Opekačka- Ďakovačka na Železnej .

Dnes sme sa ako aj po minulé roky stretli na Železnej studienke. Túto akciu organizujeme každý rok koncom júna a je to akási forma vďaky za pomoc pri našich aktivitách, pobytoch, Zbierke Belasého motýľa a pod. . Prialo nám počasie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Našťastie. Lebo už minulé dva razy sa vždy spustil dážď, čo pre takýto druh zábavy- voľná príroda, navyše pod šírim nebom- je dosť podstatná vec. Síce som kvôli školským povinnostiam dorazila na opekačku s časovým oneskorením, myslím si, že som o veľa neprišla.Tento rok som so sebou vzala aj môjho "žiaka", ktorého doučujem už druhý mesiac- nechcem sa chváliť, ale celkom úspešne. Všetko podstatné sa ešte len "išlo diať". Kamarátka nám opiekla špekáčky, krásne to všade rozvoniavalo- hlavne oheň - tú jeho charakteristickú vôňu jednoducho môžem. Vôbec mi neprekáža, že si veci na druhý deň už nemôžem obliecť, stojí mi to za to. Veď práčka operie a keď sa pridá aj slnko, budem mať blúzku aj nohavice ako nové. Mám túto akciu rada už len z toho hľadiska, že sa na nej stretnem s ľuďmi, ktorých - ako je rok dlhý- nevidím. Čiže je o čom sa porozprávať, veď rok, to je dostatočne dlhá doba na množstvo nových zážitkov alebo poznatkov. Musím sa ale ešte vrátiť o krok nazad. Už keď po mňa prišiel taxík do školy, začalo sa to javiť zaujímavo. Taxikár mal pusteného Rytmusa- hneď sa ma ale pýtal, či to môže nechať alebo ... . Keďže Patrika tiež počúvam, nemala som s tým najmenší problém. Bola to taká pohodová jazda. Týmto by sa mu ešte raz chcela poďakovať za bezpečný odvoz, / Easy Taxi / . MHD by som to nemala šancu stihnúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková.

P.S. OMD- Organizácia muskulárnych dystrofikov 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu