reklama

Mossonmagyarovár

V dnešný deň sme sa vybrali do neďalekého mestečka v Maďarsku- mali sme v pláne poriadne si zaplávať a oddýchnuť si počas pekného slnečného počasia, ktoré nastalo. Myslím si, že to lepšie byť už ani nemohlo. Dúfam,že to zopakujeme

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

V dnešný nedeľný deň sme sa rozhodli, že ho strávime pri vode. Vybrali sme sa kúsok od našich " hraníc " - a to do Mossonmagyarováru . Napriek vetru, ktorý bol chvíľami dosť silný, sa to dalo zvládnuť. Voda bola príjemná, aj vďaka bazénom s vyhrievanou vodou. V jednom momente, keď som sa pozrela na oblohu, bol nado mnou mrak v tvare rogala. Myslím si, že to mohlo byť nejaké znamenie. Z čoho vyplýva, že sa čo nevidieť udeje akási zmena. Som už teraz zvedavá, s čím to bude súvisieť. Aj vstup do bazénu je pohodlný, žiadne rebríky ako to na niektorých kúpaliskách dodnes je. Okolie bolo pekne upravené, z toho som bola taktiež príjemne prekvapená. Čím viac sme sa približovali, frekvencia áut s českými ŠPZ- kami narastala, čo ale nie je žiadnou novinkou. Krytý bazén má nafukovaciu strechu, čo má tiež niečo do seba. Chvíľami som sa cítila ako v observatóriu. Chýbali už len hviezdy a ďalekohľady. Počet plavcov vo vonkajšom bazéne by som mohla zrátať na prstoch jednej ruky, čiže som mala priestor pre moje plavecké kreácia a realizovanie mojich ťahov v bazéne. Celkom ma zaujala aj pestrofarebnosť jednotlivých županov, ktoré sme mali ako návštevníci kúpaliska k dispozícii. Bol na ne tým pádom dosť dobrý pohľad. Aj keď sa na niektoré akože štýly nedalo pozerať, nenechala som sa znechutiť a plávala som si svoje. Tempom akým to vyhovovalo mne. To všetko aj vďaka tomu, že mi "patril " bazén. Odvšadiaľ boli počuť rôzne jazyky, lenže to sa dalo vzhľadom k čistote vody aj vopred očakávať. Fakt, že nám po celý čas vyspevovali vtáčiky, iba pridával na hodnote. Ako išiel čas, ľudia sa postupne začali vytrácať, až som ostala v celom bazéne sama. Každému vrelo odporúčam taký pocit, keď bazén patrí len a a len Vám. Cítila som sa ako ryba vo vode. No a pridanou hodnotou bolo aj,to, že voda bola priezračná, nemala som obavy vystrúhať si niekoľko dĺžok aj pod hladinou. Niečo úžasné. Týmito slovami by som dnešný deń ukončila. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu