reklama

Piatok 13. - deň ako každý iný

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hneď na úvod by som sa rada vyjadrila k povere, ktorá sa viaže k tomuto dňu. Niekomu sa niečo niekedy- vlastne nie niekedy, v piatok, stalo a pripadol tento deň práve na 13. . Lenže keď sa na tento dátum + deň v týždni pozrieme z iného uhla pohľadu, je to deň ako každý iný. Ten dnešný prebieha, aspoň pre mňa, podľa mojich predstáv a aj podľa toho ako som si ho včera naplánovala. Občas sa plánovanie vyplatí. Vo všeobecnosti ale nerada niečo vopred plánujem, jednoducho idem ako to leží a beží a je mi dobre. Aspoň si to myslím. Tým však nechcem povedať, že by nemohlo byť lepšie, no na druhej strane môžem byť rada, že to je ako to je. Teda práve takto . Som si, samozrejme, vedomá, že každý je nastavený ináč a z tohto prozaického dôvodu nie je už potrebné k danej téme viac dodávať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu